vineri, 29 ianuarie 2010

Prioritatea numarul 1!

Omul este un animal sociabil!

Asfel a definit Aristotel, innascuta tendinta a omului de a cauta societatea semenilor sai. Mai intalnim uneori si varianta: “Omul este prin natura sa o fiinta sociabila”.

Prezint in continuare o postare mai veche (in urma cu doi ani) care m-a amuzat recitind-o. Nu ca nu ar fi adevarat ceea cea am postat atunci, ci faptul ca in continuare am beneficiat de un tratament asemanator. Atata timp cat noua ne vine foarte greu sa ne schimbam pe noi insine, ce pretentii putem avea sa se schimbe cei de langa noi? Oricum, prin tehnica pasilor marunti, cu foarte multa rabdare si perseverenta se pot obtine rezultate miraculoase! :) Suntem oameni, suntem stresati de viata cotidiana, avem probleme pe care incercam sa le rezolvam atat cat ne pricepem si ne tin balamalele, apoi...apelam la ..."suna un prieten!". Viata este grea
fiindca de multe ori noi ne-o facem sa fie asa! Stabilirea prioritatilor si modul de abordare a lor este foarte important! Si pana la urma...nu greseam in ceea ce spuneam....mi-am modificat putin atitudinea :)
 
"Vine un moment in care fiecare dintre noi luam o decizie, unii o fac mai repede iar altii mai tarziu.
Aceasta decizie suna asa: " CEA MAI IMPORTANTA PERSOANA PENTRU MINE.....SUNT EU !! " Ce m-a determinta sa cred ca este adevarata? Pai stand si gandindu-ma doar la cate telefoane sau solicitari verbale am primit in ultimul an ca sa rezolv in timpul meu liber diversi prieteni, colegi sau cunostiinte in divrese probleme si in mod special pe partea asta cu PC-urile. Nu am primit NICI UN TELEFON, excluzandu-le pe cele protocolare de sarbatori, la care sa fiu intrebat "Ce mai faci bai? Care mai e viata ta? O duci bine?". Cam frustranta chestia.....dar trecem peste asta, fiindca asa cum spuneam, toata lumea este foarte-foarte ocupata de propriile interese. De ce n-as avea si eu propriile interese?
Ei bine, oameni buni....va anunt OFICIAL ca voi intra si eu in rand cu lumea. Voi fi si eu un BUSY MAN. Suna si mai bine si este si mai interesant, conferindu-ti cumva si o aureola aparte de BARBAT ADEVARAT care stie ce vrea si nu se pierde in nimicuri. Faceam pe aici tot felul de aprecieri pozitive asupra notiunii de prietenie si omenie. Am constatat ca si prietenii ma cauta pentru aceleasi lucruri, asa ca ce pretentii sa am de la ceilalti? Familia nu se pune.....ca acolo sunt obligatii si alte alea-alea. Ma gandeam la toate persoanele pe care le cunosc si incercam sa le ghicesc interesele, preocuparile, idealurile. Pierdere de vreme....! Ce saracie......ei oricum si le rezolva cu unii ca si mine, asa ca de ce sa imi bat eu capul cu asa ceva. O sa ziceti ca las impresia ca sunt folosit! Ei bine..... sa stiti ca nu este o impresie, chiara asa este... AM FOST FOLOSIT! Si ce folos? (pentru mine...in afara ca mi-am testat abilitatile practice, in loc sa stau si eu sa imi vad de ale mele). Se vehiculeaza mai multe idei, una cu reincarnarea si alta cu viata vesnica de apoi! Sincer eu nu vreau sa ma reincarnez, fiindca m-as simti ca un cobai al CELUI de SUS (poate ca asa si suntem) si nici nu-mi doresc o viata vesnica dupa cea de aici fiindca daca este tot ca si aici, nu mai ai deloc scapare! Fac haz de necaz. Pana la urma si noi oamenii suntem niste animale mai dezvoltate, care in lupta noastra pentru existenta am reusit sa le dominam pe celelalte.....nimic mai mult! Constat ca CEL de SUS prin alesii si trimisii sai pe pamant tot incearca sa ne faca sa simtim totusi si valorile vietii, sa fim corecti, principiali...si toate cele. Are mult de furca saracu, fiindca diavolul este mereu cu noi, face parte din viata noastra, luptam pentru el si in numele lui. In biblie i se zice Diavol, dar asa in viata de zi cu zi noi ii zicem BAN (money....pentru anglofoni). Nu vedeti ca acesta ne calauzeste viata? Ca atunci cand nu este luptam si am face orice ca sa-l obtinem? Ca atunci cand il avem, dorim mai mult? Fratilor.....americanii astia baieti destepti cu pragmatismul lor! De aceea sunt conducatorii lumii!
Nu mai detaliez nimica....va las cu gandurile dumneavoastra si sper sa aveti timp sa sa reflectati si la viata asta putin, atunci cand evident timpul va va permite acest lucru!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu