miercuri, 24 martie 2010

Reinoiti-va contractele sau luati cartele telefonice


Scriu acest post deoarece foarte multe persoane cunoscute de-ale mele nu stiu de noile tipuri de abonamente telefonice sau de avantajul cartelelor telefonice si platesc bani cu sacul pentru niste servicii depasite.
Nu stiu cum sta treaba in alte retele de telefonie mobila, dar eu va expun putin din avantajele noi ale serviciilor telefonice de la Vodafone Romania fiindca sun abonat al lor inca de pe vremea cand se numeau Conex si am si o cartela telefonica de la ei.
Va sugerez sa va interesati de valabilitatea contractului detinut (de obicei aceasta este de un an sau doi in functie de serviciile sau aparatele mobile achizitionate la un moment dat). Nimeni nu va va anunta niciodata faptul ca, contractul v-a expirat fiindca au tot interesul sa incaseze multi bani de pe urma noastra.
Daca contractul a expirat, aveti posibilitatea incheierii unui nou contract dar cu alte facilitati si costuri mult mai mici.

Orice dealer va va pune la dispozitie aceste informatii, chiar daca la inceput va vor prezenta facilitatile la abonamente comparabile cu cel platit de dumneavoastra.
In functie de bugetul detinut puteti opta pentru abonamente mai ieftine si care au si ele destul de multe facilitati gen minute incluse in retea, minute in retelele nationale, ceva trafic pe Internet....etc...
Daca cumva nu doriti incheierea unui nou contract cu ei, atunci puteti opta pentru varianta cartelelor telefonice de la acelasi operator de telefonie sau altul.
Avantajele de pe cartele sun aproape duble decat la abonament. N-am inteles chestia asta niciodata, dar nici nu ma mai straduiesc sa o inteleg deoarece mi se pare firesc ca avantaje mai mari sa ai pe abonamente avand platitori fideli. Ei prefera sa-si promoveze serviciile si sa acapareze un segment cat mai mare de utilizatori si pe cartele, deoarece in timp, mare parte din acestia trec la abonament fiind plictisiti sau stresati de reinoirea valabilitatii cartelei telefonice.
Nu stiu cum este in alte retele, dar cei de la Vodafone mi s-au parut smecheri! La cartela telefonica pe care o detin, posibilitatea de a initia apeluri telefonice imi expirase in data de 11. Eu am reincarcat in data de 18. Valabilitatea mi s-a prelungit doar pana in data de 11 a lunii urmatoare, nu pana in 18 cum ar fi fost firesc! Deci m-au taxat retroactiv pentru niste servicii de care nu am beneficiat timp de 7 zile. Deci mare atentie la facilitatile cartelelor si modalitatea de reinoire a valabilitatii acestora.
Am intalnit multe persoane printre care si parintii mei, care detinand cartele telefonice, plateau gras si nu aveau nici o facilitate. Apeland *137# parca, veti vedea pentru ce pachete puteti opta functie de banii de pe cartela dv-stra.
Deci, va sugerez sa consultati operatorul de telefonie printr-un dealer autorizat si sa va schimbati abonamentul sau cartela.
Mai jos va pun la dispozitie link-urile catre pagina Vodafone unde sunt detaliate ofertele actuale atat pentru abonati cat si pentru detinatorii de cartele telefonice.

https://www.vodafone.ro/personal/oferte-speciale/promotie-la-cartela-vodafone/index.htm
(optiunile sunt in stanga)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu